Atlanta je domovem mnoha muzeí, galerií, historických památek, ale i Zoo a obrovského Aquaria. Na rozdíl od Washingtonu, D.C, kde je většina muzeí a galerií zdarma, se však za všechno platí, a to většinou nemalé částky. Když se mi tedy naskytla možnost zakoupit si za 80 dollarů 
Atlanta CityPASS, který nám umožnil vstup hned na 3 výstavy a do Aquaria i Zoo, dlouho jsem neváhal. I když je 80 dollarů pořád ranec peněz, samostatně zakoupené vstupenky by vyšly minimálně dvakrát dráž. Na pořadu tedy bylo následující: prohlídka CCN Center, Georgia Aquarium, Zoo Atlanta, the Fernbank Museum of Natural History a the World of Coca-Cola...
|  | 
| Velrybí žraloky a návštěvníky od sebe dělilo 24 metrů dlouhé, 8 metrů vysoké, 60cm tlusté a 120 tun těžké akrylátové plexisklo. 17x pevnější než sklo, akrylátová stěna zadržovala více než 24 milionů litrů mořské vody. | 
|  | 
| Akvária byla všude - pod námi. vedle nás, i nad námi... | 
|  | 
| Zájemců o pohlazení sasanek a mořských hvězdic bylo bezpočet. | 
|  | 
| Velrybí žralok | 
|  | 
| Zoo Atlanta | 
|  | 
| Fernbank Musem of Natural History | 
|  | 
| Atlanta hlásí slunečno... | 
|  | 
| John S. Pemberton, vynálezce Coca-Coly (1886). | 
|  | 
| Muzeum Coca-Coly byl ten nejlepší marketingový tah, jaký jsem viděl. Návštěvníci platí za to, aby si hodiny nechali vymývat mozek reklamou na produkty the Coca-Cola company. | 
|  | 
| To pravé štěstí spočívá na dně láhve s Colou... | 
|  | 
| Misionářka Mary: Každé ráno čtu Bibli a piji Colu. | 
|  | 
| ...Cola by se prodávala i bez reklamy. | 
|  | 
| Na závěr expozice mohli návštěvníci ochutnat více než 100 různých přeslazených limonád společnosti the Coca-Cola Company. Většina návštěvníků odcházela domů s břichobolem... |